Diskuse - XBOX

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

http://www.czc.cz/

Anonymní řekl(a)...

Kinect proti Move a kouzelné knize

Druhý velký trumf Microsoftu spočívá v už nyní úspěšném senzoru Kinect. Pohybové ovládání sice ve stávající verzi nepřineslo takový posun v hratelnosti a vývojáři kromě fitness her v podstatě nedokázali potenciál zařízení využít, ale to nevadí. Síla Kinectu nebude ve hrách samotných, ale v tom, že změní ovládání konzole, televize a možná celé domácnosti.

Posun k přirozené interakci mezi člověkem a stroji je zřetelný z toho, co dělají všichni velcí hráči - Apple se Siri a Google s Now a kontextovým hlasovým vyhledáváním, které ukázal na Google I/O. Microsoft už v primitivní formě něco podobného nabízí od konce roku 2011, ale Xbox One to podle ukázek mění. Kinect podle exkluzivního preview časopisu Wired dokonce zvládá počítat svalovou zátěž a odečítat na dálku tepovou frekvenci.

Sony v této vitální oblasti zásadně ztrácí. Ovladač Move je přesný, díky tlačítkům nabízí výrazně větší herní možnosti, ale jako přirozený nástroj ovládání multimediálního systému nebo potenciálně celé domácnosti prostě nefunguje. V této oblasti tedy Microsoft jednoznačně vede.

Anonymní řekl(a)...

Konkurence nejen ve hrách

Zatímco v čistém souboji Microsoftu a Sony má Microsoft navrch v multimédiích a Sony dost možná ve hrách, obě firmy mají velký problém v podobě nástupu mobilních zařízení s iOS a Androidem. Apple i Google se totiž angažují i ve hrách. Apple nabízí herní služby už dlouho a nejlepší hry pro iOS se blíží stávajícím hrám pro Xbox 360 a PS3 i kvalitou grafického zpracování. Google se k podpoře her odhodlal ve větším až nyní a nabídne kompletní cloudovou platformu podobou službě Xbox Live od Microsoftu.

Apple i Google mají největší výhodu v obrovském množství vývojářů. Spousta veteránů herního průmyslu opustila velké firmy, jako je Electronic Arts, a založila mobilní studia. Nabídka her pro iOS a Android řádově převyšuje nabídku her pro specializovaná herní zařízení, a nízká cena a „free to play“ obchodní model vyvažují absenci skutečně špičkových sérií, jako je třeba Heavy Rain, Uncharted, Halo, Gears of War nebo Forza a Gran Turismo.

Xbox One navíc ztratil výhodu kompatibility se stovkami existujících her pro Xbox 360. Stejnou nevýhodu má i PlayStation 4. Přechod obou herních konzolí na "PC" architekturu znemožnil zachování zpětné kompatibility.

Pro Microsoft i Sony jsou mobilní platformy velká konkurence, a to nejen ve hrách, ale také v „boji o obývák“, tedy v zobrazování reklamy a příjmech z prodeje či pronájmu obsahu na televizoru. Apple i Google mají vlastní „televizní krabičku“ a možnosti, jak na televizi dostat obraz z mobilních zařízení. Airplay a Miracast mají podobný potenciál jako Xbox či PlayStation přímo připojené k televizoru.

HTC a Samsung s Androidem pak ukazují, že i kapesní zařízení může být centrem televizní zábavy – dálkový ovladač v telefonu Galaxy S4 nebo HTC One, doplněný chytrou aplikací, dokáže v podstatě totéž, co Xbox One.

Pro Microsoft znamená představení Xboxu One větší šanci na úspěch, než jakou má Sony, a to i přes nedůvěru fanoušků a finančních analytiků. Stejně tak ale oba hráči čelí podobným rizikům, ke kterým můžeme připočítat i obrození PC hraní díky nezávislým vývojářům, online obchodům, jako je Steam, a růstu výkonu grafických čipů i v levných počítačích. II tady má ale Microsoft výhodu – ke hraní na PC se pořád nejvíce hodí Windows.

Perfešktní video XBOX prewiev řekl(a)...

PerfecTTT

Anonymní řekl(a)...

Znáte nějaké forum, snažil sem se hledat na google.com, ale hledám iso soubory, nebo podobné které můžu vypálit na CD a rovnou hrát :) hm?


předem děkuju

Kamil